VEREJNÁ POLITIKA
Prezentácia Mišky Hefkovej o fungovaní samosprávy:
Prípadová štúdia o záchrane dropa fúzatého:
Doplnkové informácie k prípadovej štúdii o dropovi a k teórii z verejnej politiky (The Advocacy Coalition Framework – ACF):
https://www.ippapublicpolicy.org/teaching-ressource/the-advocacy-coalition-framework/7
https://paulcairney.files.wordpress.com/2019/03/chapter-10-acf-upp-2nd-ed-9.3.19.pdf
VEREJNÁ POLITIKA
Prezentácia Mišky Hefkovej o fungovaní samosprávy:
Prípadová štúdia o záchrane dropa fúzatého:
Doplnkové informácie k teórii z verejnej politiky:
ALEXANDRA POLÁKOVÁ-SUCHALOVÁ
Alexandra Poláková Suchalová, PhD. pôsobí na Úradom splnomocnenca vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti (ÚSV SR ROS) ako hlavná štátna radkyňa a garantka vzdelávaco-analytických aktivít v rámci NP Participácia II. Na ÚSV SR ROS však pôsobí už od roku 2018 ako expertka na problematiku participatívnej tvorby verejnej politiky. Zároveň od roku 2010 pôsobí na Ústave verejnej politiky Fakulty sociálnych a ekonomických vied Univerzity Komenského ako pedagogička a vedecká pracovníčka, kde sa okrem pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti venuje aj publikovaniu, je autorkou prípadových štúdií, vedeckých aj pedagogických v rôznych oblastiach napr. zapájanie verejnosti do tvorby verejnej politiky na národnej a samosprávnej úrovni. Príležitostne pracuje aj ako lektorka so zameraním na kvalitatívne metódy zberu dát pre rôzne cieľové skupiny.
ALEXANDRA POLÁKOVÁ-SUCHALOVÁ
Alexandra Poláková Suchalová, PhD. pôsobí na Úradom splnomocnenca vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti (ÚSV SR ROS) ako hlavná štátna radkyňa a garantka vzdelávaco-analytických aktivít v rámci NP Participácia II. Na ÚSV SR ROS však pôsobí už od roku 2018 ako expertka na problematiku participatívnej tvorby verejnej politiky. Zároveň od roku 2010 pôsobí na Ústave verejnej politiky Fakulty sociálnych a ekonomických vied Univerzity Komenského ako pedagogička a vedecká pracovníčka, kde sa okrem pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti venuje aj publikovaniu, je autorkou prípadových štúdií, vedeckých aj pedagogických v rôznych oblastiach napr. zapájanie verejnosti do tvorby verejnej politiky na národnej a samosprávnej úrovni. Príležitostne pracuje aj ako lektorka so zameraním na kvalitatívne metódy zberu dát pre rôzne cieľové skupiny.