PREZENTAČNÉ ZRUČNOSTI A ONLINE MARKETING
Príklady medializácie sokratovských projektov:
https://docs.google.com/presentation/d/1Zaqkk2WdZcG7AyfmV8PmKssKc4l2g2YB
Prezentácie Mary Stracenskej:
https://drive.google.com/drive/folders/1cw_EyU3IOuvx_qrsBdmLSRowVkDVKZ-X
Prezentácia Mareka Šulika o online marketingu:
https://docs.google.com/presentation/d/1MCdnVu90wWkyU-l1bveuWyHvGn8fXXkI
Prezentácia Petra Gašparíka o propagácii VIFI Festu:
https://docs.google.com/presentation/d/1a7HiFOlWsni4IE2lyEv2AkUswC-ZBmiO
PREZENTAČNÉ ZRUČNOSTI A ONLINE MARKETING
Príklady medializácie sokratovských projektov:
Prezentácie Mary Stracenskej:
Prezentácia Mareka Šulika o online marketingu:
Prezentácia Petra Gašparíka o propagácii VIFI Festu:
LEKTORI
MARIE STRACENSKÁ
V minulosti pracovala v Slovenskom rozhlase a v troch slovenských televíziách: TA3, Slovenskej televízii a v Markíze. Začínala ako redaktorka a moderátorka, a neskôr pracovala ako vedúca vydania, vďaka čomu dôverne pozná svet pred mikrofónom aj za ním. Novinárčinu potom na niekoľko rokov vymenila za marketing a pracovala ako PR manažérka politickej strany. Po tejto kapitole sa vrátila do TA3, kde opäť pracuje ako vedúca vydania.
![mary_stracenska](https://f7da2a941073c0ba780.fra1.digitaloceanspaces.com/sokratov-institut/2022/04/mary_stracenska.png)
MARIE STRACENSKÁ
V minulosti pracovala v Slovenskom rozhlase a v troch slovenských televíziách: TA3, Slovenskej televízii a v Markíze. Začínala ako redaktorka a moderátorka, a neskôr pracovala ako vedúca vydania, vďaka čomu dôverne pozná svet pred mikrofónom aj za ním. Novinárčinu potom na niekoľko rokov vymenila za marketing a pracovala ako PR manažérka politickej strany. Po tejto kapitole sa vrátila do TA3, kde opäť pracuje ako vedúca vydania.
MAREK ŠULIK
Online marketingu sa venuje od roku 2009. Niekoľko rokov pôsobil v reklamnej agentúre Visibility. Popritom organizoval školenia a workshopy pre rôzne neziskové organizácie, čomu sa venuje dodnes. V súčasnosti primárne pôsobí na pozícii Head of Digital Marketing v slovenskej firme Isadore, ktorá vyrába prémiové a udržateľné cyklistické oblečenie. Svoj pracovný čas venuje aj marketingovému štúdiu Birne a reklamnej agentúre Darwin & the Machines. Každé dva týždne publikuje newsletter Marš! o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach.
![marek-sulik](https://f7da2a941073c0ba780.fra1.digitaloceanspaces.com/sokratov-institut/2022/04/marek-sulik-1.png)
MAREK ŠULIK
Online marketingu sa venuje od roku 2009. Niekoľko rokov pôsobil v reklamnej agentúre Visibility. Popritom organizoval školenia a workshopy pre rôzne neziskové organizácie, čomu sa venuje dodnes. V súčasnosti primárne pôsobí na pozícii Head of Digital Marketing v slovenskej firme Isadore, ktorá vyrába prémiové a udržateľné cyklistické oblečenie. Svoj pracovný čas venuje aj marketingovému štúdiu Birne a reklamnej agentúre Darwin & the Machines. Každé dva týždne publikuje newsletter Marš! o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach.