PREZENTAČNÉ ZRUČNOSTI A ONLINE MARKETING


Príklady medializácie sokratovských projektov:

https://docs.google.com/presentation/d/1Zaqkk2WdZcG7AyfmV8PmKssKc4l2g2YB

Prezentácie Mary Stracenskej:

https://drive.google.com/drive/folders/1cw_EyU3IOuvx_qrsBdmLSRowVkDVKZ-X

Prezentácia Mareka Šulika o online marketingu:

https://docs.google.com/presentation/d/1MCdnVu90wWkyU-l1bveuWyHvGn8fXXkI

Prezentácia Petra Gašparíka o propagácii VIFI Festu:

https://docs.google.com/presentation/d/1a7HiFOlWsni4IE2lyEv2AkUswC-ZBmiO

PREZENTAČNÉ ZRUČNOSTI A ONLINE MARKETING

Príklady medializácie sokratovských projektov:

https://tinyurl.com/vjeavfz2

Prezentácie Mary Stracenskej:

https://tinyurl.com/53cbpxaz

Prezentácia Mareka Šulika o online marketingu:

https://tinyurl.com/464wxps2

Prezentácia Petra Gašparíka o propagácii VIFI Festu:

https://tinyurl.com/vjmr9r4k

LEKTORI

MARIE STRACENSKÁ

V minulosti pracovala v Slovenskom rozhlase a v troch slovenských televíziách: TA3, Slovenskej televízii a v Markíze. Začínala ako redaktorka a moderátorka, a neskôr pracovala ako vedúca vydania, vďaka čomu dôverne pozná svet pred mikrofónom aj za ním. Novinárčinu potom na niekoľko rokov vymenila za marketing a pracovala ako PR manažérka politickej strany. Po tejto kapitole sa vrátila do TA3, kde opäť pracuje ako vedúca vydania.

MARIE STRACENSKÁ

V minulosti pracovala v Slovenskom rozhlase a v troch slovenských televíziách: TA3, Slovenskej televízii a v Markíze. Začínala ako redaktorka a moderátorka, a neskôr pracovala ako vedúca vydania, vďaka čomu dôverne pozná svet pred mikrofónom aj za ním. Novinárčinu potom na niekoľko rokov vymenila za marketing a pracovala ako PR manažérka politickej strany. Po tejto kapitole sa vrátila do TA3, kde opäť pracuje ako vedúca vydania.

MAREK ŠULIK

Online marketingu sa venuje od roku 2009. Niekoľko rokov pôsobil v reklamnej agentúre Visibility. Popritom organizoval školenia a workshopy pre rôzne neziskové organizácie, čomu sa venuje dodnes. V súčasnosti primárne pôsobí na pozícii Head of Digital Marketing v slovenskej firme Isadore, ktorá vyrába prémiové a udržateľné cyklistické oblečenie. Svoj pracovný čas venuje aj marketingovému štúdiu Birne a reklamnej agentúre Darwin & the Machines. Každé dva týždne publikuje newsletter Marš! o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach.

MAREK ŠULIK

Online marketingu sa venuje od roku 2009. Niekoľko rokov pôsobil v reklamnej agentúre Visibility. Popritom organizoval školenia a workshopy pre rôzne neziskové organizácie, čomu sa venuje dodnes. V súčasnosti primárne pôsobí na pozícii Head of Digital Marketing v slovenskej firme Isadore, ktorá vyrába prémiové a udržateľné cyklistické oblečenie. Svoj pracovný čas venuje aj marketingovému štúdiu Birne a reklamnej agentúre Darwin & the Machines. Každé dva týždne publikuje newsletter Marš! o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach.

LEKTORI