TÍMBILDING A PROJEKTOVÝ MANAŽMENT

TÍMBILDING A PROJEKTOVÝ MANAŽMENT

LEKTORI

JURAJ HIPŠ

Po štúdiu filozofie a estetiky pracoval ako stredoškolský aj vysokoškolský učiteľ. V roku 2000 založil mimovládnu vzdelávaciu organizáciu Živica s cieľom priniesť kvalitné vzdelávacie programy na rôzne školy. Na čele organizácie stál do roku 2019, keď vstúpil do politiky. Za ten čas spoluzaložil Vzdelávacie centrum Zaježová, komunitnú zaježovskú školu, Sokratov inštitút (vzdelávací program pre mladých lídrov), Komenského inštitút (program pre učiteľov s cieľom priniesť vo vzdelávaní zmenu zdola) či ocenenie Učiteľ Slovenska. Za svoju prácu v oblasti vzdelávania získal viacero ocenení. Z rodnej Bratislavy sa presunul na Zaježovú, kde žije s manželkou a tromi deťmi. Vo voľnom čase rúbe drevo na zimu.

Kontakt:
[email protected]

JURAJ HIPŠ

Po štúdiu filozofie a estetiky pracoval ako stredoškolský aj vysokoškolský učiteľ. V roku 2000 založil mimovládnu vzdelávaciu organizáciu Živica s cieľom priniesť kvalitné vzdelávacie programy na rôzne školy. Na čele organizácie stál do roku 2019, keď vstúpil do politiky. Za ten čas spoluzaložil Vzdelávacie centrum Zaježová, komunitnú zaježovskú školu, Sokratov inštitút (vzdelávací program pre mladých lídrov), Komenského inštitút (program pre učiteľov s cieľom priniesť vo vzdelávaní zmenu zdola) či ocenenie Učiteľ Slovenska. Za svoju prácu v oblasti vzdelávania získal viacero ocenení. Z rodnej Bratislavy sa presunul na Zaježovú, kde žije s manželkou a tromi deťmi. Vo voľnom čase rúbe drevo na zimu.

TOMÁŠ PEŠEK

Dlhodobo sa venuje rozvoju neformálneho vzdelávania, zážitkovej pedagogike a rozvoju mladej generácie. Má vlastnú koučovaciu prax, vedie aj dlhodobý koučovací výcvik. Rád sa pohybuje na pomedzí neziskového sektora a biznisu a podporuje vznik projektov, ktoré tieto svety prepájajú. Pôsobí vo viacerých organizáciách. V zážitkovom vzdelávaní (najmä v PLUSKU a Prázdninovej škole Lipnice), v neformálnom vzdelávaní a v inováciách v práci s mládežou v organizácii YouthWatch. Štvrtý rok je aj súčasťou predsedníctva slovenskej pobočky najväčšej celosvetovej profesijnej asociácie koučov ICF.

Kontakt:
[email protected]

TOMÁŠ PEŠEK

Dlhodobo sa venuje rozvoju neformálneho vzdelávania, zážitkovej pedagogike a rozvoju mladej generácie. Má vlastnú koučovaciu prax, vedie aj dlhodobý koučovací výcvik. Rád sa pohybuje na pomedzí neziskového sektora a biznisu a podporuje vznik projektov, ktoré tieto svety prepájajú. Pôsobí vo viacerých organizáciách. V zážitkovom vzdelávaní (najmä v PLUSKU a Prázdninovej škole Lipnice), v neformálnom vzdelávaní a v inováciách v práci s mládežou v organizácii YouthWatch. Štvrtý rok je aj súčasťou predsedníctva slovenskej pobočky najväčšej celosvetovej profesijnej asociácie koučov ICF.

JANA ĎAĎOVÁ

Vyštudovala medzinárodné vzťahy na Ekonomickej univerzite v Bratislave, záhradnú architektúru v Nitre a je absolventkou Sokratovho inštitútu. Dlhodobo pracuje ako dobrovoľníčka v Mládežníckej organizácii Plusko. Tri roky sa venovala podpore samostatného života mladých ľudí so zdravotným postihnutím v OZ Barlička v Prešove. V Bánovciach nad Bebravou pôsobila ako koordinátorka práce s mládežou na mestskom úrade a založila tu združenie na podporu komunitného života OZ BeeN.

JANA ĎAĎOVÁ

Vyštudovala medzinárodné vzťahy na Ekonomickej univerzite v Bratislave, záhradnú architektúru v Nitre a je absolventkou Sokratovho inštitútu. Dlhodobo pracuje ako dobrovoľníčka v Mládežníckej organizácii Plusko. Tri roky sa venovala podpore samostatného života mladých ľudí so zdravotným postihnutím v OZ Barlička v Prešove. V Bánovciach nad Bebravou pôsobila ako koordinátorka práce s mládežou na mestskom úrade a založila tu združenie na podporu komunitného života OZ BeeN.

TOMÁŠ HALLON

Spoločne s Jankou v roku 2016 absolvoval Sokratov inštitút, ktorý ho pritiahol k neziskovému sektoru. Najskôr sa v ňom angažoval najmä tvorbou videí či podcastov. V roku 2019 sa pridal k iniciatíve Za slušné Slovensko ako člen bratislavského tímu. Sokratov inštitút mu prirástol k srdcu natoľko, že sa v roku 2020 stal jeho hlavnou prácou. Tomáš sa odmalička venuje aj dabingu a rôznym ďalším formám práce s hlasom. Ešte počas štúdia žurnalistiky začal pracovať ako redaktor v športovej televízii, kde pôsobí dodnes; popri práci na Ročnom programe.

TOMÁŠ HALLON

Spoločne s Jankou v roku 2016 absolvoval Sokratov inštitút, ktorý ho pritiahol k neziskovému sektoru. Najskôr sa v ňom angažoval najmä tvorbou videí či podcastov. V roku 2019 sa pridal k iniciatíve Za slušné Slovensko ako člen bratislavského tímu. Sokratov inštitút mu prirástol k srdcu natoľko, že sa v roku 2020 stal jeho hlavnou prácou. Tomáš sa odmalička venuje aj dabingu a rôznym ďalším formám práce s hlasom. Ešte počas štúdia žurnalistiky začal pracovať ako redaktor v športovej televízii, kde pôsobí dodnes; popri práci na Ročnom programe.

TEREZA MITRO

Pochádza z bratislavskej Dúbravky, ale s manželom si rekonštruuje domček v Šaštíne-Strážoch, kam sa už čoskoro nasťahujú. Je absolventkou fyzického divadla na JAMU v Brne a momentálne dokončuje štúdium alternatívneho divadla na DAMU v Prahe. Ako svoj sokratovský projekt rozbehla zelený vzdelávací program pre stredoškolákov POĎNATO:LAB. Spoluzaložila Medzipriestor, ózetko, v ktorom sa venuje umeniu, vzdelávaniu a prepájaniu rôznych kultúr.

TEREZA MITRO

Pochádza z bratislavskej Dúbravky, ale s manželom si rekonštruuje domček v Šaštíne-Strážoch, kam sa už čoskoro nasťahujú. Je absolventkou fyzického divadla na JAMU v Brne a momentálne dokončuje štúdium alternatívneho divadla na DAMU v Prahe. Ako svoj sokratovský projekt rozbehla zelený vzdelávací program pre stredoškolákov POĎNATO:LAB. Spoluzaložila Medzipriestor, ózetko, v ktorom sa venuje umeniu, vzdelávaniu a prepájaniu rôznych kultúr.

LEKTORI